BatchPhoto Pro – Un program de modificat poze diferit

BatchPhoto Pro este un program de modificat poze asa cum nu am mai intalnit pana acum. De ce spun asta ? Continua sa citesti si vei afla de ce este un program atat de special incat nu m-am putut abtine sa nu-l cumpar…

BatchPhoto-Pro---Program-de-modificat-poze

Sa tot fie vre-o saptamana de cand am aflat de existenta lui si tot atat timp sa fi trecut si de cand am decis sa-i dau o sansa instaland versiunea trial pe laptopul personal. Spre surprinderea mea, am descoperit o aplicatie diferita de ceea ce eram obisnuita sa vad pana in acel moment. De la ea nu mi-a sarit nimic in ochi – fiindca port ochelari- dar mi-a atras atentia in mod special conceptul. In primul rand iti spun sa-ti iei adio de la gandul ca vei regasi in ea pensule, creioane, culori si alte minunatii.

BatchPhoto este o colectie de scripturi a caror functii prestabilite nu iti permit sa te abati prea mult de la conceptul pentru care au fost grandite. In acest mod ma vad obligata sa-ti prezint urmatoarele caracteristici:

  1. Modifica numele, data de creare, adauga comentarii si WaterMarks unei imagini sau unui lot intreg.
  2. Seteaza stralucirea, luminozitatea, culorile, zgomotul si saturatia imaginii sau a imaginilor prelucrate.
  3. Modifica marimea imaginilor (atat in greutate -MB- cat si in suprafata -px-) in functie de necesitati.
  4. Adauga filtre de obiectiv, ceata, umbra, etc.

Multe alte functii mai mult sau mai putin importante in functie de tipul de utilizator ce-o foloseste:

Filtre-BatchPhoto-Watermark

Dupa cum probabil ti-ai dat seama e vorba despre un soft ce automatizeaza procele a caror realizare manuala cu aplicatii precum Photoshop ti-ar fi rapit minute pretioase din timpul tau. Din acest motiv creatorul sau se lauda pe ici-colo spunand ca rapiditatea ei este de neegalat. Bineinteles ca aceleasi rezultate le poti obtine si cu diverse filtre ce pot fi aplicate produsului stea al Adobe insa vei fi nevoit sa faci mai multe click-uri si se spune prin popor ca in ziua de azi fiecare click costa bani grei…

Eu cred ca merita sa-i dai o sansa; in fond, nu te costa nimic sa descarci versiunea de proba si sa te apuci de lustruit acele poze facute cu Webcam-ul ori camera foto a telefonului mobil ce par desenate cu stanga…

Click aici pentru a descarca BatchPhoto

1 thought on “BatchPhoto Pro – Un program de modificat poze diferit

Leave a comment