Program gratuit de modificat poze | Photo- Scape

Cred că a venit momentul sa vă vorbesc putin şi despre Photoscape, un program gratuit de modificat poze căruia nu-i lipseste nimic. Chiar daca programul trebuie neapărat probat pentru a fi inţeles si apreciat asa cum i se cuvine, eu mă voi aventura in a scrie o mică descriere a acestuia, dând mai multă importanţă acelor caracteristici fără de care PhotoScape nu ar fi fost atât de apreciat de atât de mulţi utilizatori.

Program gratuit de modificat poze | Photoscape

Acest program de modificat poze este diferit de cele prezentate cu ceva timp in urmă. Eu îl prefer in multe cazuri datorită uşurinţei cu care se pot localiza imaginile ce dorim sa le modificam în calculator. Dar… hai să vă vorbesc mai pe larg despre această interesantă caracteristică.

Dupa cum puteţi vedea şi în imaginea de mai sus, in partea stângă a programului PhotoScape există un panou  asemanator  explorerului, cu care, putem  localiza si previzualiza imaginile din diferitele foldere ale calculatorului fără să parăsim interfaţa atractivă a acestuia.

In acest mod, ori de câte ori facem click pe unul din folderele afişate in partea superioară a panoului stâng,în partea inferioara a aceluiaşi panou putem vedea fiecare imagine in parte. In cazul in care imaginile trebuiesc rotate, la baza panoului avem butoanele ce ne permit sa facem acest lucru. În plus, mişcând cursorul aflat langă butoanele amintite mai devreme spre dreapta, mărim previzualizarea.

Editarea imaginilor:

Toate optiunile de editare le avem in panoul inferior, programul oferind maximul protagonism imaginii ce va fi modificata, lăsându-i acesteia toată partea centrală. De ce?!? Pai ar putea cineva să modifice o poză după bunul plac fără să o vadă?!? Eu cred că nu…🙂
În fine, nu vă mai vorbesc despre zecile de filtre si unelte ce pot face din imagini fărî calitate adevărate opere de artă. Eu va spun doar că merită să probaţi PhotoScape,în caz contrar, e posibil să fi căutat în zadar programul perfect de modificat poze…

Pentru a descarca gratis PhotoScape, faceţi click aici, apoi pe oricare din butoanele de download aflate în pagina care se va deschide.

7 thoughts on “Program gratuit de modificat poze | Photo- Scape

  1. bha nene eu am cerut ca sa modific pozele pe net,nu sa instalez programu .. ce nu intelegeti ? ..

    Eu am cerut altceva,voi imi dati altceva😉 ..

    Fiti mai desteptii fratilor😉

Leave a Reply

