Program de modificat poze | Photoinstrument

Photoinstrument

Îmi place foarte mult să folosesc acest program de modificat poze deoarece rezultatele obţinute cu acesta sunt mai mult decât satisfăcătoare. După cum puteţi vedea şi în exemplul de mai jos, cu Photoinstrument puteţi aplica filtre, efecte sau măşti. Mai mult de cât, programul acesta iţi oferă posibilitatea de a te machia post-capture  în cazul în care nu erai machiată în momentul în care ţi-a fost făcută fotografia.

Photoinstrument

Photoinstrument deţine filtre cu care poţi modifica aspectul pielii, luminozitatea fotografiei, culoarea ochilor, eliminarea efectului de ochi roşii, etc.

Chiar dacă nu este gratuit, programul poate fi folosit în modul demo o perioadă bună de timp. Eu l-am cumpărat deoarece l-am primit în ofertă şi am dat undeva în jur de 25$,mai ales  atunci când apare o versiune nouă, cu noi filtre, efecte şi unelte, dispun de ele imediat.

Pentru a descărca acest program fă click aici. Dacă vrei să cunoşti şi alte programe de modificat poze, fă click aici.

 

20 thoughts on “Program de modificat poze | Photoinstrument

  1. hey..people, spuneti-mi si mie va rog, cum pot sa salvez pozele dupa ce le modific in acest program(fara ca sa cumpar nustiu ce acolo) …

  2. ok. dar faza e ca eu freau sa vad cum functioneaza inainte sa-l downloadez. nu pot avea iuncredere ca va merge in computerul meu si macar sa-l folosesc online. daca imi puteti da un site cv pls :*

  3. Trebuie achizitionata o licenta care este formata din doua componente dupa cum ai si observat (ID si Registration Key).In consecinta daca doresti sa te bucuri de toate functiile sale trebuie sa cumperi produsul.
    Ori il gasesti pe alte surse, nefiind indicata aceasta metoda dar in lipsa de idei multi apeleaza la asta.

  4. bun dar cat ar costa programul ?si are instructiuni cum stiu sal folosesc?sau are un termen dupa ce il cumpar?astept raspuns ca sa stiu ce fac il iau sau nu!!

Leave a Reply

